लाङ्टाङ नजिकैबाट ।
मेरो यो ब्लग पेजको उदेष्य केवल् रोबोटको बारेमा लेख्ने हो , तर हिजोको कान्तिपुरमा कर्ण शाक्यको लेखमा झै भर्खरै भारतबाट पचासौ टोलीलाई जितेर आएपनि नेपली प्राविधिकहरुलाई कुनै सम्मान् नैछैन । म त्यो राजधानी सहरबाट केवल् १३६ किमी टाढा हुदा त बिकट कर्णाली झै यसलाई महशुस गर्छु । केवल् एउटा कुरा कि , रसुवागढी र स्याफुबिचको १६ किमीसडक बन्यो भने म लेखेर दिन्छु, कि यो देसको प्रतिब्यक्ति आय दोब्बर हुन्छ , कमसेकम् १० बर्ष भित्र। तर तेसको लागि २ बर्ष भित्रमा यो बाटो बन्यो भने हामीले अहिले मुस्किलले एक् दर्जनबस् कुदने बाटोमा एक हजार बस्, ट्रकहरुले चिनको सस्तो सामान् बेच्न भारत पुग्ने नाका भेट्नेछन्।
के तपाई पनि यो देशलाई माया गर्ने मान्छे हो भने, बन्दबाट आहत देशलाई अब बिकासका कुरागरेर खोल्ने बेला आएन त । कमसेकम अब पनि हामीले बिकाश्, त्यो पनि पर्यटन र बाटोबाट मात्र गर्न सक्छौ र जलबिधुतमा आत्मनिर्भर हुदै आर्थिक प्रगति गर्नुको बिकल्प त मैले देखिन, राजा राखेपनि, नराखेपनि, त्यो तपाइको बिचार् ।
र केहि समयको लागि मेरो अर्को ब्लग् , त्यो बिशुद्द आधा लाख जनसँख्या मात्र भएको रसुवा जिल्ला प्रति समर्पित्छ । बिशेषगरी यहाका शिक्षाबाट बन्चित् बालबालिकाको लागि ।
Labels: langtang
1 Comments:
I appreciate your interest and enthusiasm to support people of my district. Irresponsible Govt. and unfavourable social system has been the niggest obstacle to develop Rasuwa district. in 2058 BS Govt. of Nepal received 40 minnion to build that road but there is some pressure from India also. India has biggest market share in nepalese market. As soon as we have more roads at north, India will lose their market share. India can not dominate chinese market even if they have Nepali road as transit and as the result, India will have trade deficit with China. But afterall Nepal will get benefit from this because we will buy cheapest proudct of the global market but eventually our trade deficit will be double. It affects us in long run. Nepal should increase effeciency and productivity with quality in products otherwise we will have tough days right in front of us.
Kishan Devkota, from Rasuwa
By D-Express, at 12:08 AM
Post a Comment
<< Home